sâmbătă, 31 octombrie 2009

CAT TINE IUBIREA?


Atat cat ne dorim noi - doua persoane care pot sa comunice, sa-si impartaseaca gandurile, ideile, sentimentele, planurile, visele, sperantele, parerile, lucrurile frumoase.


Fetele noastre se lumineaza cand ne amintim de prima noastra intalnire, de primul sarut, de prima noapte petrecuta impreuna, de nasterea primului copil, de nasterea celui de-al doilea copil, de seri romantice petrecute in doi sau cu familia, de vacante la mare sau la munte, la Paris, Roma sau Bucuresti sau undeva la tara admirand impreuna rasaritul sau apusul soarelui, numarand stelele si admirand luna...
Nu este usor, dar cu SIGURANTA este foarte interesant sa recladesti templul iubirii in fiecare zi, numai ca fiind un templu cu totul deosebit e nevoie de participarea a doua suflete. Am fost educati si unul si altul in familii in care a existat cultul si respectul pentru familie. Nu stiu cum e sa fie altfel, dar nu cred ca daca provii dintr-o familie destramata nu poti sa-ti impui sa ai o familie frumoasa. Tatal meu mi-a spus multe lucruri extraordinare...
Imi zicea la un moment dat-cand mergi pe drum si vezi un barbat nu zici ca -”uite vine un om!” zici -”vine un barbat”, iar cand vezi o femeie nu zici “vine un om”, ci respectiv - “vine o femeie”! OM - este atunci cand barbatul si femeia sunt impreuna!
Era prima primavara de studentie. M-a invitat la un film - "Despre stranietatile dragostei" - se numea filmul, dar nu mai tin minte nimic, deoarece tot filmul m-a tinut de mana si s-a jucat cu degetele mele. Am strabatul orasul pe jos, ne-am despartit in fata usii si eu, chear daca aveam doar 19 ani am fost foarte indignata ca nici macar nu m-a pupat. In schimb in dimineata urmatoare m-am trezit cu el in fata usii si de atunci in fiecare zi ma saruta si-mi zice ca ma iubeste. Iar eu il cred pentru ca si eu il iubesc foarte mult. Si amandoi iubim enorm de mult FAMILIA - FAMILIA NOASTRA!
Nu am nimic cu nimeni, dar sunt foarte indignata cand aud de familii destramate, copii care plang dupa parinti, femei rauvoitoare care distrug casele fara sa se gandeasca ca vor fi si ele la randul lor parasite datorita ,,eforturilor" altor femei rauvaitoare. Sunt convinsa ca familie perfecta nu exista, dar aceasta nu este o scuza sa nu ne facem o relatie, un cuplu sau o familie care macar tinde spre perfectiune. Multi imi vor spune ca este foarte greu, pentru multi chiar imposibil. Dar orice-ati zice va asigur ca - merita sa incercati si cu siguranta veti reusi!

JAGUAR


Jaguar a avut o tentativă de a face un hatchback în 2003, atunci când a prezentat conceptul Jaguar R-D6, dar planurile au rămas doar la nivel de prototip. Acum însă, Jaguar vrea să revină asupra idei şi, conform revistei auto week , care citează o sursă internă, şefii mărcii britanice cam regretă că acel proiect a fost clasat atât de uşor şi se gândesc cât se poate de serios să extindă gama într-o direcţie neexplorată până în prezent. Dacă vă gândeaţi însă că Audi A3 şi BMW Seria 1 vor avea un alt rival, nu este chiar aşa, hatch-ul Jaguar va fi mult mai emancipat.
Ceea ce este un pic riscant, să faci un model compact pe care să ceri peste 45.000 de euro (aşa cum aceeaşi publicaţie speculează) este destul de hazardat. Dar constructorul britanic nu vrea să facă niciun fel de compromis şi promite că acel model va fi un Jaguar în adevăratul sens al cuvântului nu doar o compactă care să poarte sigla Jaguar. În primul rând acest model va avea un şasiu şi o caroserie integral de aluminiu, ceea ce va umfla serios costurile.
Vă întrebaţi care este logica în spatele acestui model? Jaguar, la fel ca toţi producătorii de automobile europeni, trebuie să se alinieze la anumite standarde de emisii şi introducerea unui automobil mai mic va fi cu siguranţă de ajutor. Dar acest lucru se va întâmpla de abia în 2014.

NOUTATI

Noile modele BMW X1 şi BMW Seria 5 Gran Turismo au fost lansate săptămâna trecută în România, la sediul Automobile Bavaria din Băneasa.

La lansare au participat numeroase vedete, dintre care: Nadia Comăneci, Ilie şi Amalia Năstase, Gheorghe Hagi, Andreea Marin, Florin Segărceanu, Camelia Şucu, Mihaela Nicola, Roxana Voloşeniuc, Iulia Dobrin, Emil şi Ruxandra Hurezeanu, Andreea Esca şi Alexandre Eram, Mihai Bendeac. Andi Moisescu şi Andreea Raicu au fost gazdele evenimentului, iar alaturi de ei apare in fotografii la prezentarea masinilor Michael Schmidt, Presedintele Automobile Bavaria Group.

Cel mai nou model din gama X a BMW se alătură BMW X3, BMW X5 şi BMW X6 pentru a aduce în segmentul compact o prezenţă premium, unică prin versatilitate, performanţe sportive şi agilitate supremă atât în oraş, cât şi în mediul extra-urban. Cu o tehnologie superioară a transmisiei, care include şi sistemul inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive, şi cu un interior care atrage prin caracterul modern şi versatil, BMW X1 are calităţile ideale pentru o mobilitate adevărată, care asigură o experienţă autentică a condusului. BMW X1 se lansează pe piaţă cu un motor pe benzină cu şase cilindri şi trei versiuni diesel, cu patru cilindri. Propulsorul cu şase cilindri dispuşi în linie se află în echiparea modelului BMW X1 xDrive28i, dispune de un carter din aliaj de magneziu şi aluminiu, are gestiune a supapelor VETRONIC şi dual-VANOS, iar puterea maximă pe care o oferă este de 190 kW/258 CP. BMW X1 xDrive23d are în echipare un motor diesel ce dezvoltă 150 kW/204 CP şi dispune de tehnologia BMW TwinPower Turbo şi de injecţie directă common-rail. Motorul diesel din echiparea modelului BMW X1 xDrive20d furnizează 130 kW/177 hp, iar cel de la versiunea BMW X1 xDrive 18d are 105 kW/143 CP, ambele beneficiind de injecţie directă common-rail, precum şi de turbocompresor cu geometrie variabilă a admisiei. Aceste motoare sunt disponibile şi pentru modelul BMW X1 sDrive20d şi BMW X1 sDrive18d, echipate cu tracţiune spate.


Beneficiind de BMW EfficientDynamics, BMW X1 oferă totodată un echilibru unic pentru un Sports Activity Vehicle - SAV, între performanţe şi economia de carburant. Tehnologiile BMW EfficientDynamics aplică soluţii revoluţionare combinate ideal la fiecare model. Cele mai bune exemple sunt recuperarea energiei la frânare (Brake Energy Regeneration), aerodinamica optimizată, pneurile cu rezistenţă redusă la ruliu, diferenţial cu comportament optimizat de încălzire, precum şi unităţi auxiliare ce sunt operate şi controlate inteligent pentru a optimiza consumul de energie, cum ar fi pompa electrică de combustibil sau compesorul detaşabil de aer condiţionat.

Cu o lungime de 4,45 metri, acest model cu cinci uşi se evidenţiază clar din orice unghi ca un membru cu drepturi depline al gamei BMW X, deşi dimensiunile sunt reduse faţă de modelele BMW X6, BMW X5 sau BMW X3. BMW X1 este disponibil în şapte nuanţe de caroserie. Interiorul este finisat în culori puternice şi naturale, varietatea oferind clientului libertatea de a-şi personaliza automobilul în funcţie de stilul său individual. Poziţia ridicată a scaunelor şi designul cockpitului orientat către conducător îmbunătăţesc experienţa emoţională a condusului.
Materialele de calitate, suprafeţele cu contururi sofisticate şi BMW iDrive, disponibil în combinaţie cu unul dintre sistemele opţionale de navigaţie, accentuează încă de la început caracterul premium al BMW X1.

Prin acest automobil complet inovator, BMW stabileşte un nou etalon în segmentul superior al clasei mijlocii. În premieră mondială, BMW Seria 5 Gran Turismo combină calităţile esenţiale ale unei limuzine cu cele ale unui Sports Activity Vehicle modern şi ale unui Gran Turismo clasic. Cu un design stilat şi elegant, maşina are o linie alungită la nivelul acoperişului, cu aspect specific unui coupé, şi hayon în două elemente. Interiorul foarte spaţios oferă confort specific segmentului de lux, amplasare ridicată a scaunelor pentru un acces mai confortabil şi mai uşor, precum şi vizibilitatea generală îmbunătăţită, optimă pentru orice condiţii de trafic. Aşa cum indică şi numele său, BMW Seria 5 Gran Turismo este automobilul ideal pentru o experienţă perfectă a călătoriei. Ambianţa luxoasă face ca pasagerii să se simtă confortabil, spaţiul pentru picioare la locurile din spate este acelaşi ca la BMW Seria 7, iar cel la şezut este identic cu cel pentru BMW X5. În plus, înclinaţia spătarului de la scaunele spate se poate regla individual în funcţie de nevoile şi dorinţele fiecărui pasager.


BMW Seria 5 Gran Turismo este lansat pe piaţă cu o gamă de două motoare pe benzină şi unul diesel. Un aspect aparte în acest context îl reprezintă noua dezvoltare a motorului pe benzină, cu şase cilindri dispuşi în linie, care acum îşi face debutul pe piaţă şi combinarea, în premieră, a tehnologiei supraalimentării, a injecţiei directe (High Precision Injection) şi a gestiunii variabile a supapelor VALVETRONIC. Aceasta aduce noului BMW TwinPower Turbo o reacţie deosebit de spontană şi de directă la apăsarea acceleraţiei, ceea ce depăşeşte chiar şi răspunsul excelent oferit de motoarele BMW cu turbocompresor, cu şase cilindri în linie, deja existente. Vârful gamei de motoare este propulsorul V8 TwinPower Turbo cu High Precision Injection de la modelul BMW 550i Gran Turismo, care dezvoltă o putere maximă de 300 kW/407 CP pe o plajă a turaţiilor cuprinsă între 5.500 şi 6.400 rpm. Toate versiunile gamei BMW Seria 5 Gran Turismo vin echipate cu o transmisie automată inovatoare, cu opt trepte, care combină schimbarea rapidă a vitezelor cu maximum de eficienţă.

Prin caracteristicile sale, BMW Seria 5 Gran Turismo îndeplineşte toate cerinţele unui automobil ce oferă armonie perfectă la îndeplinirea tuturor nevoilor din viaţa de zi cu zi - atât ca maşină de companie, cu prestigiu şi elegantă, cât şi ca automobil pentru timpul liber. Prin introducerea acestui concept, BMW dovedeşte încă o dată capacitatea companiei de a defini segmente noi în piaţa auto. Aceast model, fără predecesor şi fără termen de comparaţie adaugă o nouă dimensiune "Plăcerii de a conduce".

Ce model i-ar putea da peste nas lui Cadillac CTS-V?


Bob Lutz îşi permite să să umilească BMW, Audi şi Mercedes, provocând pe oricine cu orice berlină de serie la o întrecere cu Cadillac CTS-V pe circuitul de la Monticello. Constructorii europeni lasă însă capul în jos ruşinaţi...

Totul a pornit ca o ambiţie a lui Bob Lutz, care a spus că modelul său Cadillac CTS-V nu poate fi egalat de nici o altă maşină de aceeaşi categorie. A dat sfoară în ţară şi apoi în Europa respectiv Asia provocând firmele mari la un duel pe circuit împotriva lui Cadillac CTS-V, la volan cu John Heinricy, un fost pilot de curse şi şef al diviziei G.M. Performance Division. Modelul pe care acesta îl foloseşte este însă destul de "bazat", având sub capotă un V8 de 6.2 litri dezvoltă 564 CP.
Astfel, CTS-V are performanţe de supercar, putând atinge 100 km/h în mai puţin de 4 secunde şi o viteză maximă de 307 km/h. Cu asemenea cifre nu este de mirare că nu prea mulţi se încumetă să ridice mănuşa. Totuşi au fost câţiva care au încercat să dea o replică, dar fără succesul scontat, Cadillac CTS-V fiind confortabil mai rapid decât rivalii săi, precum o arată timpii înregistraţi până acum la Monticello:

spune-i


Spune-i ca nu are nicio vina, ca nu exista niciun vinovat. Viata e tot timpul incurcata. Spune-i ca nu a fost o drama, ci o realitate in mai multe acte. Spune-i ca nu a fost o tragedie, ci o impletire fireasca de visuri, vise si veridicitate.

Spune-i ca nu m-a ranit... Nimic din tot ce-a fost spus si a fost intamplat nu m-a atins. Sau daca da, mult prea putin... Nu m-a durut. Ochii astia senini pe care i-a iubit n-au varsat o lacrima. Spune-i ca nu are nicio vina, ca nu exista niciun vinovat... Viata e tot timpul incurcata. Spune-i ca nu a fost o tragedie, ci o impletire fireasca de visuri, vise si veridicitate. Spune-i ca nu a fost o drama, ci o realitate in mai multe acte. Spune-i ca nu s-au tras inca cortinele, ca urmeaza noi si noi reprezentatii... Spune-i ca iubesc simplu cu aceeasi inima pe care a legat-o odinioara cu noduri complicate. Aminteste-i ca pe unde a trecut o data, nu se mai trece asa usor a doua oara.

Spune-i ca usile se inchid de cele mai multe ori cu un scop si ca doar cei ca mine, cu pielea fripta si sangele tare, isi gasesc drumul pe fereastra. Spune-i, da, ca am fost tare. Spune-i ca nu a existat niciun moment in urma sa cand ochii mei vedeau doar amintiri colorate. O sa creada ca sunt fraiera si slaba. Poate ma stia de piatra... Spune-i ca am inhatat din nou iubirea si ca incerc sa gasesc in ea pe cea adevarata.

Spune-i ca iubirea e orice. Incepand cu mine, trecand la tine si dand peste altii. Ca e rau cu ea si ca te arde, dar ca fara ea esti uscat, ti-e sete de moarte, iti este terifiant de dor de viata. Spune-i ca un alt el este langa mine acum chiar daca poate nu-l mai intereseaza. El este langa mine... Spune-i ca nu l-am visat niciodata. Sa nu creada ca din cauza lui mi s-au inchis portile dorintelor sau ca ceruri nemiloase imi refuza pana si minciuna viselor. Spune-i ca incerc incredibil, ca ma straduiesc mult, ca nu i-am mai dorit niciodata bratul. Inca un pic, cat sa intind mana si sa strang cenusa din amintire si reusesc imposibilul. Aminteste-i toate astea...

Spune-i ca iubirea sau lipsa ei nu m-au transformat niciodata in monstru, ca sunt calda, vie si frumoasa. Port inca intre coaste lucrul invizibil pe care toti il poreclesc intr-un mod bizar suflet. Pricajit si palid, e inca acolo si are sanse sa creasca mare din nou. Spune-i ca sufletul asta pitic o sa iubeasca din nou, sunt 99 din 100% sigura de asta. 5 degete intregi nu s-ar topi la foc mocnit din cauza asta.

Spune-i sa-si stearga ranjetul ingamfat de pe fata ca eu am invatat din povestea asta niste lectii. Niciuna din ele banala. Sunt toate grave, nu mai mi se par deloc amuzante. In cinstea lor, gura mea nu mai poate sa rada pana la urechi. Spune-i ca am uitat noptile cand imi juca prin par, zilele cand luam visele unul cate unul si le transformam in vata pe bat si serile cand imi sufla prin carne si imi soptea in urechi. Spune-i ca n-am uitat cum m-a imbratisat cand aveam si cum m-a sarutat atunci cand imi doream. Spune-i ca n-am uitat cum am plecat... Spune-i ca dupa eu m-am nascut splendida a doua oara.

NISSAN GT-R

Aceasta este filozofia japonezilor. Nissan GT-R va primi anul viitor o serie de îmbunătăţiri, la care se vor mai adauga un Spec M pentru ca în 2013 să vorbim de un model nou.


S-au împlinit deja 2 ani de când nissan gt-r este disponibil pe piaţă, iar japonezii nu contenesc cu îmbunătăţirile implementate. De anul viitor vom vedea pe modelul de bază spoilerul spate preluat de la Spec-V, noi guri de aerisire în spate şi câteva modificări la motor pentru a-l face capabil de Euro 5. Opţional, se va putea conecta un stick USB pentru preluarea datelor telemetrice în vederea analizării ulterioare pe computer.

Marea vestea pentru 2010 va fi lansarea versiunii Nissan GT-R Spec M, care spre deosebire de spec v, va pune accent mai mult pe dotările excepţionale şi materialele interioare de o calitate ridicată. Preţul va fi pe măsură, Spec M urmând să devină cel mai scump GT-R.

Iar în 2013 vom avea şi un urmaş. Folosindu-se de actuala platformă tehnică, noul Nissan R36 va fi o evoluţie semnificativă.

vineri, 30 octombrie 2009

CANCER ...SEMNE

Sa vedem care sunt cele mai importante semne prevestitoare ale cancerului care va ajuta sa puteti diagnostica precoce o astfel de patologie in cazul in care exista:

Considerat ca fiind boala secolului, cancerul a castigat atat de mult teren in fata altor boli probabil tocmai datorita simptomatologiei sale nespecifice si deloc spectaculoase, o simptomatologie usor de ignorat sau chiar insesizabila, ori asociata cu alte cauze, cum ar fi astenia datorita muncii intense sau unele hemoragii vaginale mici sau mai abundente la menopauza, cand pacienta considera ca acestea exista datorita variatiilor hormonale, ori unele discrete hemoragii rectale pe care pacientul le pune pe seama hemoroizilor si lista poate continua.
Faptul ca boala canceroasa prezinta simptome nespecifice, usor de asociat de catre pacient cu alte afectiuni sau pur si simplu greu de sesizat face ca aceasta boala sa fie adesea diagnosticata tardiv, pacientul prezentandu-se destul de tarziu la medic. Mai mult decat atat, cancerul nu doare (exceptand unele cancere cum sunt cele osoase) in stadiul incipient decat tardiv, cand apasa pe organele din jur si pe nervi sau metastazeaza in acestea sau la distanta. Cand pacientul simte durerea, se prezinta la medic, insa este un pic cam... tarziu.
Trebuie sa stiti si sa fiti constienti de faptul ca aceste cancere, indiferent de natura lor, pot afecta oameni de toate varstele, indiferent de sex, deci si femei si barbati, copii, tineri sau adulti! Nu doar batranii sunt expusi cancerelor, multe dintre acestea fiind diagnosticate si la tineri, spre exemplu cancerele de col sau mamare la tinerele femei cu varste chiar pana in 30 de ani. Tocmai datorita simptomatologiei discrete a cancerului boala este diagnosticata tardiv, de aceea se recomanda analizele uzuale alaturi de analizele de secretii si Papanicolau la femei sa se efectueze macar o data pe an, daca nu la jumatate de an, precum si ecografii mamare, toracale si abdominale periodice, repetitive la cativa ani (3-5 ani), fiindca preventia este cel mai bun tratament. Vreau sa accentuez ideea ca o boala canceroasa este VINDECABILA daca este descoperita in stadiu incipient, astfel ca nu trebuie sa ignorati semnalele pe care organismul vi le transmite, chiar daca sunt discrete.
Totodata nu trebuie sa exagerati, la orice simptom minor sa va prezentati speriati la medic, dar acele simtpome persistente, care apar fara nicio cauza cunoscuta sau determinata, sau care chiar daca se suprapun peste o cauza (cum ar fi menopauza sau hemoroizii, situatii exemplificate in primul paragraf) sunt totusi simptome mai grave, ci nu o simpla durere de cap care apare o data pe an sau o diaree care apare cand si cand. Spre exemplu sangerarea vaginala in afara menstruatiilor, precum si orice alt tip de sangerare cum ar fi cea urinara, rectala, voma cu sange sau expectoratia (mucusul care apare la tuse) cu sange sunt intotdeauna semne de alarma ce trebuie investigate separat.
Sa vedem care sunt cele mai importante semne prevestitoare ale cancerului care va ajuta sa puteti diagnostica precoce o astfel de patologie in cazul in care exista.
21 de semne premonitorii ale cancerului pe care oamenii le ignora
Cele 21 de semne premonitoare ale cancerului pe care adesea pacientii le ignora si pe care le vom detalia mai jos sunt:
- scaderea rapida in greutate
- scaune cu sange
- greutatea la urinare sau urinarea cu efort
- sangerari intermenstruale
- balonarile frecvene
- Alternatata starii de constipatie cu diareea
- Alunite, negi, pete si alte modificari la nivelul pielii
- Modificari ale sanilor
- Rani care se vindeca greu
- Disfagia sau senzatia cand omul nu poate sa inghita
- Urinarea cu sange
- Varsaturi cu sange
- Expectoratia cu sange
- Durerile abdominale frecvente, asociate cu depresie
- Pete albicioase in gura sau aparitia frecventa a aftelor bucale
- Durerile slabe, dar persistente
- Astenia sau oboseala prelungita
- Febra inexplicabila
- Tusea persistenta
- Anemia

LOTUS


  Special pentru Salonul de la Tokyo, Lotus va prezenta versiunea Lotus Exige Scura, un model mai radical, pregătit pentru japonezii care se visează în Tokyo Drift.



Lotus este unul dintre puţinii constructori străini care se vor prezenta la Salonul de la Toky o. Pentru a se prezenta însă pe gustul niponilor vine cu o versiune Lotus Exige Scura care pare mai degrabă un aautomobil custom made decât un produs oficial. În italiană Scura înseamnă întuneric, deci astfel se explică de ce este acoperit în vopsea neagră mată de la jante până la plafon. Pentru a îi conferi însă un aspect sportiv trei dungi lucioase străbat caroseria de la un capăt la altul. Noul model nu se remarcă însă doar prin culoarea neagră , ci şi prin faptul că este mai performant. Astfel acest model dă jos în jur de 10 kg şi vine cu 257 CP, adică cu 36 mai mult decât un Exige S, versiune care se şi află la baza acestui model. Creşterea raportului CP/kg are ca efect o îmbunătăţire a performanţelor, în cazul sprintului până la 100 km/h cronometrul oprindu-se fix la 4 secunde, mai puţin cu 0,3 secunde decât versiunea standard.
Sună tentant, dar cu siguranţă în România nu vom vedea niciun exemplar pentru că doar 35 de unităţi vor fi oferite la nivel global . De asemenea, doar în Europa se va numi Scura, în Japonia urmând să poarte denumirea Stealth, un nume mai familiar pentru ei.

ACCIDENTE

Un VW Touareg TDI se pare că s-a răzbunat pe două modele "verzi" pe o şosea din Danemarca, supărat că pierde teren în faţa automobilelor cu sisteme de propulsie hibridă.

Danemarca este una dintre ţările cu cele mai mari taxe la automobile din lume - în jur de 180% din valoarea nouă a maşinii!!-, iar cele mai înfierate fiind evident SUV-urile. În acest context foarte rar vezi pe stradă vreun Touareg, X5, Q7 sau Cayenne, modele care în România le zăreşti la fiecare colţ de stradă. În schimb la mare modă sunt maşinile eco, Toyota Prius este la ordinea zilei şi se pare că şi Tesla Roadster câştigă teren, Danemarca plănuind în viitor să îşi dezvolte o reţea rutieră pentru încărcarea maşinilor electrice.

Iar această poză ilustrează perfect frustrările celor care vor automobile mari şi poluante în Danemarca. Nu ştim exact ce s-a întâmplat, însă se pare că Touareg-ul, TDI evident, a secerat electricul Tesla Roadster şi hibridul Prius. Modelul electric este bun de reciclat, arătând a daună totală, iar Toyota pare să fi scăpat mai uşor. În schimb SUV-ul îşi dovedeşte superioritatea şi nu se arată deloc şifonat de la montantul A spre spate.

BUTTON FORMULA 1


Locul cinci i-a fost suficient lui Jenson Button pentru a deveni campion mondial în cursa de la Interlagos, pe care Mark Webber a câştigat-o relaxat.

Jenson Button a pornit acest sezon cu pedala la podea reuşind să se remarce ca favorit încă de la început. Dar apoi a avut o evoluţie ştearsă, însă datorită lipsei unui competitor real a reuşit la final să se încununeze campion mondial, chiar dacă doar cu un loc cinci la Interlagos. Principalul său competitor şi coleg de echipă, Rubens Barrichello, a avut parte de ghinion totul culminând în final cu o oprire suplimentară la boxe şi cu un loc 8.
Este de remarcat faptul că Button a plecat de pe locul al 14-lea pe grila de start şi a terminat nouă locuri mai jos, poziţie care îl recomandă matematic drept noul campion din F1. O ascensiune similară a avut şi Sebastian Vettel, angrenat cu şanse slabe la titlu, care de pe locul 15 a ajuns până pe poziţia a 4-a. Câştigătorul a fost Mark Webber, care a mers ceas şi a trecut linia de sosire cu 7,6 secunde în faţa urmăritorului Robert Kubica.
Podiumul a fost completat de Lewis Hamilton, într-o cursă plină de accidente de tot soiul. Victoria lui Button a asigurat totodată şi titlul pentru Brawn GP, deveniţi Campioni Mondiali în primul an de existenţă, datorită inteligenţei lui Ross Brawn, deşi nimeni nu îi credita cu vreun fel de şanse la începutul sezonului. O performanţă excelentă pentru o echipă care a dovedită că există şi o scurtătură către succes.

CELE MAI COOL MASINI VOPSITE



Să vopseşti maşini este o artă. Vă prezentăm o galerie foto cu peste 100 de exemplare artistice.

Fie că vorbim doar de folii aplicate ori de măiestria unui pictor cu aerograful, maşinile din aceste imagini sunt inedite şi atrăgătoare. Şi chiar dacă sunt modele surprinde în alte ţări, asta nu ne opreşte să credem că vom vedea şi pe străzile din România modele în acest gen.

joi, 29 octombrie 2009

FORMULA CU WV


Volkswagen se pare că ia în considerare posibilitatea intrării în Formula 1, dar întâi nemţii trebuie să analizeze care vor fi costurile implicate în această iniţiativă.

Cel care anunţă însă că Volkswagen nu exclude posibilitatea unei alinieri pe grila de start este directorul Audi Singapore, Reinhold Carl, care spune că f actorii de decizie observă cu atenţie tendinţele din Formula 1 pentru a putea demara o posibilă participare în cea MAI importantă competiţie automobilistică .
Totuşi, în ultimii ani, nume mari precum BMW, Jaguar şi Honda au decis să renunţe la a mai prticipa în această competiţie datorită raportului subunitar efecte/eforturi . În aceste condiţii se preconizeză că progresiv se va înregistra o scădere a costurilor, pentru a păstra vie această competiţie. În prezent şeful Audi din Asia apreciază că o echipă de F1 trebuie să aibă un buget anual de 100 milioane de euro. Pe măsură ce acest nivel va scădea, vom avea tot mai multe şanse să vedem un model Volkswagen pe circuitele de F1.
Totuşi, Volkswagen este presupusă de a fi cea de-a treia alegere în denumirea echipei, primele variante fiind se pare Porsche şi Audi şi de abia apoi "Maşina Poporului". Asta, bineînţeles, în cazul în care se va întâmpla ca VW să intre în Marele Circ

Volkswagen I PHONE


Volkswagen a lansat Real Racing GTI, un joc disponibil gratis pentru iPhone.

Derivat din popularul Real Racing, varianta GTI ne oferă în mod evident un gameplay în care punctul de atracţie este un  Volkswagen Golf GTI O astfel de acţiune de marketing nu este însă una nouă, Toyota Yaris realizând ceva asemănător folosindu-se de platforma de jocuri XBox.
Potrivit vice-preşedintelui de marketing de la Volkswagen, Tim Ellis, Apple este partenerul ideal pentru această campanie, însă şi PlayStation şi XBox au fost luate în considerare. Jocul va fi disponibil gratuit pentru utilizatorii de iPhone, Volkswagen aşteptându-se la 2 milioane de download-uri

BMW NOU SAV

Iată cel mai nou SAV de la BMW, unul din cele mai ciudate modele scoase vreodată de producătorul german.

Nu pot să mă abţin să nu mă gândesc ce a fost în capul celor de la BMW. Oficialii germani spun că avem în faţă un SAV, un sport Activity Vehicle, dar acelaşi lucru îl spun şi despre bmw x6, care vine cu transmisie integrală şi o gardă la sol mai mare. Păstrând în mare forma conceptul omonim prezentat mai devreme anul acesta la Geneva, noul BMW Seria 5 GT oferă se pare o combinaţie interesantă între forma unui fastback, poziţia înaltă de condus a unui SUV, versatilitatea interioară a unui MPV şi spaţiului unui model precum Seria 7. Platforma tehnică prezentă pe noul model va fi folosită şi pe viitorul bmw serie, care va prelua precum noul 5 GT elemente de design de la vârful de gamă, Seria 7. Cu o lungime de 4998 mm, o lăţime de 1901 mm şi o înălţime de 1559 mm, maşina este ami mare decât un Seria 5 în toate dimensiunile.
Motorizările vor fi asigurate se pare de trei propulsoare, toate supraalimentate: un 6 în linie de 3.0 litri pentru 535i GT, ce are o putere maximă de 306 CP şi accelerează maşina de la 0 la 100 km/h în 6,5 secunde, un V8 de 408 CP pentru 550i GT ce accelerează de la 0 la 100 km/h în 5,5 secunde şi un diesel de 235 CP în cazul variantei 530d GT. Vanzariule vor incepe la iarna...

Femeile care merg mai des la biserica fac mai mult sex!


Potrivit cercetatorilor americani, femeile credincioase fac mai mult sex comparativ cu cele care nu prea frecventeaza biserica, informeaza gandul.

Biserica face parte din preocuparile tinerilor si in jur de 70% dintre cei care au participat la studiu au sustinut ca, desi merg la biserica, au o viata sexuala de activa.

30% dintre femei nu au parteneri stabili, desi se duc la biserica de cel putin doua ori pe luna, iar 60% dintre persoanele care au participat la cercetare au declarat ca au o viata sexuala implinita, iar biserica nu le infraneaza dorinta de a intretine raporturi sexuale de cel putin trei ori pe saptamana

BMW


Pentru că vine iarna, este normal ca atenţia să se îndrepte către maşinile cu tracţiune integrală. Iar BMW xDrive Tour doreşte să îi facă pe clienţii sau potenţialii clienţi de maşini BMW cu tracţiune integrală să înţeleagă maibine care sunt avantajele sistemului propus inginerii bavarezi.
Într-o primă etapă, am avut ocazia să conducem câteva modele BMW dotate cu xDrive, în împrejurimile Snagovului, pe drumuri predominant... stricate. Adică drumuri pe care le întâlnim foarte des în deplasările din oraşele României sau pe şoselele mai puţin europene. Dintre maşinile pe care le-am avut la dispoziţie s-a remarcat, bineînţeles, cel mai mic SUV bavarez...
Contactul foarte scurt pe care l-am avut cu maşina pe şosea mi-a relevat un SUV de dimensiuni compacte, cu un look destul de modern şi, aş putea spune, cam efeminat, în stilul ultimelor BMW-uri. Totuşi, din spatele volanului, BMW X1 nu este o maşină strict pentru femei, având o direcţie fermă şi o suspensie suficient de sportivă, iar poziţia în scaun este una care te face să te gândeşti în primul rând la dinamism. Interiorul, însă, te face să te gândeşti la Seria 1 sau la Seria 3, inspirându-mi faptul că mă aflu într-un break o idee mai înalt . Spaţiul interior nu este prea generos, ci la cote normale pentru un break de categorie compactă, de exemplu, habitaclul fiind primitor pentru o familie cu doi copii mici sau pentru o pereche tânără, dar cu hobby-uri foarte active, care necesită ceva spaţiu de depozitare în maşină.
Motorul diesel de 177 CP de pe versiunea X1 xDrive20d era cuplat la o cutie de viteze automată Steptronic, performanţele fiind de la bune în sus. Însă mai important a fost comportamentul maşinii pe denivelări şi porţiunile cu noroi, electronica sistemului xDrive lucrând neobservată, astfel că pot afirma că BMW X1 are o dinamică excelentă pe drumuri mai mult sau mai puţin degradate.
A doua etapă a micului training BMW xDrive Tour 2009 s-a desfăşurat pe un mic poligon, constând în câteva obstacole menite a pune la încercare capacităţile de trecere ale maşinilor, dar şi comportamentul sistemului xDrive. Cea mai importantă probă a fost cea a denivelărilor - în fapt, trei rampe mai mici, unde maşina ajungea inevitabil în situaţia de a avea două roţi în aer. Răspunsul electronicii lui xDrive este foarte rapid, iar un SUV bavarez, fie că vorbim de X1 sau de X6, trece fără probleme, roata care este în aer fiind oprită, iar cuplul motor direcţionat către roţile care au contact cu solul.
Chiar dacă este normal că obstacolele artificiale au fost dimensionate şi pentru X1, pot spune că micul SUV bavarez s-a comportat aproape admirabil în condiţiile date.
Nu au lipsit o înclinare laterală de 25 de grade (care pare mult mai mare pentru orice ocupant al maşinii) sau urcarea şi coborârea unei pante abrupte (o rampă cu diferite unghiuri de înclinare), dar nici trecerea peste nişte fragmente de buşteni, similară cu traversarea unei ape, peste bolovăniş. Per total, micul training BMW xDrive Tour 2009 e reuşit să demonstreze suficient de bine calităţile maşinilor BMW echipate cu tracţiune integrală xDrive. Şi ne-a făcut foarte interesaţi de un test complet cu micul SUV BMW X1.

bmw cu anvelope dunlop


Dunlop, unul din cei mai mari producători din lume de anvelope de înaltă şi ultra-înaltă performanţă, este noul Partener Tehnic al BMW Motorsport.

Ca parte a parteneriatului exclusiv, pe termen lung, compania va furniza anvelope pentru BMW M3 GT2, care este în momentul de faţă în linia fruntaşă din seria Le Mans americană, şi va aplica experienţa de decenii pentru dezvoltarea pe mai departe a maşinilor sport GT. Mai mult, Dunlop va furniza anvelope şi către clienţii BMW de maşini de curse, BMW M3 GT4.

Directorul BMW Motorsport, Mario Theissen, a spus: "Am lucrat deja îndeaproape, şi cu un deosebit succes, cu Dunlop când am dezvoltat noul BMW M3 GT2. Sunt încântat că acum putem construi pe acest parteneriat ceva pentru termen lung. BMW Motorsport şi Dunlop au o abordare extrem de similară a curselor auto: este vorba numai despre transferarea experienţei câştigate pe pista de curse la modelele de serie, ceea ce ne-a permis să oferim produse cu un grad chiar mai mare al nivelului de performanţă. Transferul de tehnologie a fost întotdeauna de o mare importanţă pentru ambele părţi."

"Este un fapt bine cunoscut că BMW produce maşini de serie dinamice şi extrem de eficiente. Dunlop aduce un mare aport cu noi tehnologii în cadrul acestui parteneriat," a adăugat Frédéric Schilling, Dunlop Brand Director pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. "Mai mult decât atât, cooperarea noastră deschide noi oportunităţi pe piaţa anvelopelor de stradă unde Dunlop şi BMW împart acelaşi segment de audienţă."

Dunlop a folosit întotdeauna motorsportul ca un catalizator al tehnologiei. Ceea ce compania învaţă pe pista de curse este imediat aplicat pentru dezvoltarea anvelopelor în serie. Inginerii Dunlop au fost primii care au transferat standardele curselor auto de pe circuit la dezvoltarea anvelopelor pentru traficul de zi cu zi. Cel mai recent concept Dunlop, Touch Technology, al proiectării de anvelope de stradă incorporează caracteristici de design care optimizează răspunsul primit de la drum, incluzând aici construcţia multi-radialã şi design-ul benzii de rulare derivat din anvelopele de curse.

Compania a fost implicată în cursele auto încă de la începutul secolului 20. După primul record de viteză, Dunlop a sărbătorit primul său triumf în cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1924 şi este cel mai de succes producător de anvelope, având 34 de victorii în această cursă. În 2007 şi 2008 anvelopele Dunlop au fost utilizate de echipa câştigătoare a campionatului GT2 în Le Mans Endurance Series. Anvelopele Dunlop sunt, de asemenea, utilizate în campionatul DTM şi în cursele Touring Car peste tot în lume, unde Dunlop s-a bucurat de un succes considerabil alături de echipele şi piloţii BMW.

marți, 27 octombrie 2009

PANICA LETONIA



Purtatorul de cuvant al companiei, citat de agentia letona Leta, a declarat ca farsa urmarea sa "inspire Letonia" si sa ofere lumii si alte stiri din aceasta tara decat cele despre criza economica de care este afectata.
El a declarat, de asemenea, ca firma va rambursa costurile deplasarii serviciilor de urgenta letone la fata locului, duminica.
Ministrul leton de Interne, Linda Murniece, a calificat farsa drept o "gluma cinica".
Autoritatile letone au estimat la cel putin 2.800 de euro cheltuielile pentru deplasarea la fata locului a serviciilor de pompieri, politie, armata si cercetatori.
Pe 30 iunie 1908, o explozie puternica, provocata de echivalentul a peste cinci megatone de TNT, a avut loc intr-o regiune departata a Siberiei rusesti, langa raul Tunguska.
Incendiul provocat s-a extins pe o suprafata de peste 2500 de kilometri patrati si a distrus aproape 80 de milioane de copaci! S-a presupus la acea vreme ca a fost vorba de un meteorit, insa nimeni nu a gasit un crater care sa confirme aceasta ipoteza.

luni, 26 octombrie 2009

Un copil roman uimeste lumea!



La o varsta la care alti copii se joaca de-a busilea cu masinutele, Giuliano face flotari sau tractiuni si jongleaza cu ganterele cu o usurinta demna de un culturist profesionist. Iar din imaginile de pe internet reiese ca a intrat si in Cartea Recordurilor, pentru mersul in maini!
Antrenorul lui Giuliano este chiar tatal lui, fost practicant de culturism, box si arte martiale. El isi alinta copilul cu porecle de genul "Copilul cu brate de otel" sau "Micul Hulk".

duminică, 25 octombrie 2009

ATHINA 2009



UITATI CE FAC FANII..IN ATHINA..SPARG MASINI SI MAGAZINE..DACA PIERDE ..LA FOTBAL..NEBUNIE MARE...