luni, 14 septembrie 2009

AUTOBUZUL IN BRASOV!


ador brasovul cu felul lui de a fi uneori lumea se agita se inghesuie..sus jos din autobuz un furmnicar..imi vine sa si rad toti fara pic de zambet..altii privesc tacutii..uni discuta la tf..schitand simplu un zambet..soarele arde la ora cand eu privesc acest peisaj..e cald 32 de grade la brasov frumos..pt o zi de toamna ..as manca o inghetata dar nu am cu cine la ora asta..astept..poate vine..cine..el un calator pierdut in timpul dus inapoi al zilei..si mai merg putin sa vad si sa citesc fetele lumii..ma atrage asta mult..vad fel si fel de figurii..un copil striga..mami..mami ce frumos..un batran se incrunta la soata lui care tot palavrageste deale ei..nebunii..si eu tot mai privesc..uite a venit calatorul..acum plec la inghetata!

si in nebunia mea inca dupa un autobuz pierdut mai mananc putin din inghetata..si
vad o fata palida trecand pe landga mine..speriata parca de stolul mare de porumbeii
mai citesc in treacat o reclama..si obosita ma gandesc poate mai bine stau putin pe bancutsa din fata mea..

E ATA DE FFRUMOS...

ma gandesc la nebunia drumului spre casa ..ca parca tot mai usor e
cu autobuzu..te duce
stai comod
privesti
nu esti claxonat
..AH FEMEILE..
zicea ieri un tip
AU LUAT CONDUCEREA IN MANA
AU TUPEU..
si uite asa te gandesti..merg tot cu autobuzu..
ba nu
conduc si
ies si eu pe geam putin..ma uit la el si zic
DA FEMEIELE
DAR FARA ELE..
rad
si rade si el pana la urma
ma duc in lumea mea de vis
mai savurez pic inghetata.
AUTOBUZUL!TRECE!LINISTIT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu