sâmbătă, 31 octombrie 2009

CAT TINE IUBIREA?


Atat cat ne dorim noi - doua persoane care pot sa comunice, sa-si impartaseaca gandurile, ideile, sentimentele, planurile, visele, sperantele, parerile, lucrurile frumoase.


Fetele noastre se lumineaza cand ne amintim de prima noastra intalnire, de primul sarut, de prima noapte petrecuta impreuna, de nasterea primului copil, de nasterea celui de-al doilea copil, de seri romantice petrecute in doi sau cu familia, de vacante la mare sau la munte, la Paris, Roma sau Bucuresti sau undeva la tara admirand impreuna rasaritul sau apusul soarelui, numarand stelele si admirand luna...
Nu este usor, dar cu SIGURANTA este foarte interesant sa recladesti templul iubirii in fiecare zi, numai ca fiind un templu cu totul deosebit e nevoie de participarea a doua suflete. Am fost educati si unul si altul in familii in care a existat cultul si respectul pentru familie. Nu stiu cum e sa fie altfel, dar nu cred ca daca provii dintr-o familie destramata nu poti sa-ti impui sa ai o familie frumoasa. Tatal meu mi-a spus multe lucruri extraordinare...
Imi zicea la un moment dat-cand mergi pe drum si vezi un barbat nu zici ca -”uite vine un om!” zici -”vine un barbat”, iar cand vezi o femeie nu zici “vine un om”, ci respectiv - “vine o femeie”! OM - este atunci cand barbatul si femeia sunt impreuna!
Era prima primavara de studentie. M-a invitat la un film - "Despre stranietatile dragostei" - se numea filmul, dar nu mai tin minte nimic, deoarece tot filmul m-a tinut de mana si s-a jucat cu degetele mele. Am strabatul orasul pe jos, ne-am despartit in fata usii si eu, chear daca aveam doar 19 ani am fost foarte indignata ca nici macar nu m-a pupat. In schimb in dimineata urmatoare m-am trezit cu el in fata usii si de atunci in fiecare zi ma saruta si-mi zice ca ma iubeste. Iar eu il cred pentru ca si eu il iubesc foarte mult. Si amandoi iubim enorm de mult FAMILIA - FAMILIA NOASTRA!
Nu am nimic cu nimeni, dar sunt foarte indignata cand aud de familii destramate, copii care plang dupa parinti, femei rauvoitoare care distrug casele fara sa se gandeasca ca vor fi si ele la randul lor parasite datorita ,,eforturilor" altor femei rauvaitoare. Sunt convinsa ca familie perfecta nu exista, dar aceasta nu este o scuza sa nu ne facem o relatie, un cuplu sau o familie care macar tinde spre perfectiune. Multi imi vor spune ca este foarte greu, pentru multi chiar imposibil. Dar orice-ati zice va asigur ca - merita sa incercati si cu siguranta veti reusi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu