vineri, 25 septembrie 2009

iubire bibelou de portelan!

Marea iubire te transforma si in acelasi timp iti arata cum esti, cine esti, ce vei fi daca ai curajul sa primesti aceasta iubire, daca ai curajul sa traiesti viata ta si nu pe a celor din jurul tau. Suntem prea multi cei care fugim de propria fericire pentru a avea grija de fericirea altora.
"Cum ar trebui procedat in momentul in care constati ca iubirea vietii tale este de fapt o iubire imposibila: lasi totul balta si-ti traiesti marea iubire sau iti reprimi sentimentele pentru a nu rani alti oameni?"
"Ma framanta aceste lucruri de cand am intalnit un om minunat, un om cum mi-am dorit toata viata, un barbat adevarat. Si eu si el suntem casatoriti si oricat de mult tinem unul la celalalt stim ca este o iubire imposibila. Incercam sa ne reprimam sentimentele, dar doare. Doare foarte tare. Mi-e greu cu el, dar imi este si mai greu fara el. In lumea noastra este foarte greu sa-ti urmezi inima, este foarte greu sa poti lasa totul in urma si sa-ti traiesti fericirea. N-as fi crezut vreodata ca tocmai mie mi se poate intampla asa ceva: mie, o persoana echilibrata, cu principii bine inradacinate. De cate ori auzeam o astfel de poveste, radeam, mi se parea copilareasca si imposibil sa fie reala. Dar cineva de acolo de sus a avut grija sa-mi arate ca ma insel. Traiesc pe propria piele o iubire imposibila. Stiu ca nu am dreptul sa-l iubesc, dar ce pot face? Tac, sufar, incerc sa ma resemnez. Lupt cu mine, lupt cu sufletul meu sfasiat", se destainuie aceasta.
utopia: "Marea iubire te transforma si in acelasi timp iti arata cum esti, cine esti, ce vei fi daca ai curajul sa primesti aceasta iubire, daca ai curajul sa traiesti viata ta si nu pe a celor din jurul tau. Normal ar fi sa invatam din timp cine suntem si ce vrem de la viata si de la cei din jur. De foarte multe ori insa ne lipseste tocmai curajul de a recunoaste, de a lua o decizie. Ne lipseste DOAR CURAJUL!."
 "Moralitatea si etica sunt cuvinte care ne-au indoctrinat adolescenta si tineretea. Ele exista insa pentru a ramane civilizati. Sa traiesti o viata langa un sot pe care nu il iubesti, iar noaptea sa-ti porti visele de iubire in pat langa el este un cosmar, un soi de detentie de care tu esti de vina si la care singura te condamni. Daca esti sigura pe dragostea ta si pe dragostea lui, traieste-ti iubirea! Viata e atat de scurta... La un moment dat te trezesti pur si simplu batrana, cu dorinta de a te tine cineva in brate. Dar nu oricine, ci cineva langa care iti este cald. Si nu oricum, ci stiind ca iti este bine."
Am gasit acest articol si mi-a placut mult..imi place cand oamenii vb despre iubire,ador sa vad indragostiti pe strada,sa vad un barbat sa dea o floare unei femei..desi rar totusi aici in Romania mai exista inca romantism..imi place ca lumea sa isi dea seama ca atunci cand iubesti..vezi totul mai frumos in jur..razi..si esti fericit.....
E  frumos sa iubesti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu