miercuri, 14 octombrie 2009

IRI COLUMBEANU


Mariana Rosca si Irinel Columbeanu s-au intalnit intr-un club de fite din capitala. S-au vazut, s-au placut si de aici incolo n-au mai ramas prea multe de facut.

"Si a inceput sa ma sarute pe mana, si aici, si aici si mai aici si mai aici si la un moment dat mi-a ridicat mana si a inceput sa ma sarute la subrat. Dupa care m-am rusinat intr-un stil... Am crezut ca lesin, ca ma bag cu capul sub masa, mi-a fost atat de rusine, pentru ca nu mi s-a intamplat in viata mea, un barbat sa faca o chestie de asta. M-a sarutat un barbat pe tot corpul, dar acolo chiar ca nimeni, nimeni, nimeni", a povestit tanara la Happy Hour.

La mosia Columbenilor de la Izvorani, in fata e vopsit gardul si inauntru…nu e nimic, sustine rivala lui Moni. Fara sa ezite, Mariana spune ca intre Irinel si sotia lui exista doar o relatie de fatada.

Mariana Rosca se lauda ca i-a respins avansurile lui Columbeanu. Blonda se simte in stare sa razbeasca pe propriile picioare. Visul ei e sa pozeze in revistele pentru barbati si pentru asta, spune ea, n-are nevoie nici de banii, nici de sentimentele miliardarului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu