luni, 14 septembrie 2009

SUMMER IN GREECE!

ador vechea si nou grecie..frumusetea marii..oamenii
viata de acolo imi lipseste mult tare...


de cate ori merg ma simt acasa..
ador dansul pe masa..dansul din buric..visez la seriile dulci calduroase de vara greceasca..ador oamenii..
frumustea pescarusului..nebunia ..turismul..calatorii..totul...muzica..

distractie mare ..alt tip de oamenii..alta viata..alt popor..nu se bea atata ca pe la noi..mancarea este mai naturala si mai putina carne..
ulei bun de masline..
portocale..
summer in greece...
ce este grecia?.
tara distractie...vara..santorini..mikonos..
kriti..
rodos..mergeti..vedeti..si veti mai merge...
este tara in care am trait 13 anii..
e tara unde am gasit iubirea..
e tara unde am cunoscut alt trai..

dans pe masa ce mult imi place
imi place ca se arunca floriiii..
se sparg farfuriii
...ADOR GRECIA..
 
MUZICA LIVE...BUZUKI..
SUMMER IN GREECE!
 ..
DRAGOSTE ..LA MALUL MARIII
putin nu strica..sa ne racorim..in nebunia verii
sau sa ne indragostim de ce nu
tot in nebunia veriiiiii...
MERGEM IN GRECIA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu